When digital becomes human

Klantenrelaties in transformatie
Marketingbook of the Year

Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant
Over het boek

De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat.

Ik hoop dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes Human te bewegen. De ideale klantenrelatie kan echter nooit bereikt worden. Deze evolueert elke dag.

Dit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie. Ik heb het eveneens geschreven voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. Stel jezelf bij het lezen de vraag: wat betekent dit voor mij als persoon?

Steven Van Belleghem is een internationaal keynotespreker. Hij is part-time marketingprofessor aan Vlerick Business School en gastdocent aan London Business School. Steven is ook ondernemer: hij is partner van inspiratiebedrijf nexxworks en co-founder van contentcreatiebureau Snackbytes. Hij is bestuurder bij Plan International België.


Steven Van Belleghem is an international keynote speaker. He is a part-time marketing professor at the Vlerick Business School and a guest lecturer at the London Business School. In addition, he is a partner at the nexxworks inspiration company and co-founder of the Snackbytes content creation bureau. He is also a director of Plan International Belgium.

www.stevenvanbelleghem.com

Technische info

EAN
9789082033762
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 18cm x 25cm
Verschijningsdatum: 14/10/2014
Afwerking: Integraalband
Druk: 12
Aantal pagina's: 224
NUR Omschrijving: Management algemeen, Marketing
Uitgever: LannooCampus