When digital becomes human

Klantenrelaties in transformatie
Marketingbook of the Year

Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant
Over het boek

De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat.

Ik hoop dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes Human te bewegen. De ideale klantenrelatie kan echter nooit bereikt worden. Deze evolueert elke dag.

Dit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie. Ik heb het eveneens geschreven voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. Stel jezelf bij het lezen de vraag: wat betekent dit voor mij als persoon?

Steven Van Belleghem is een expert in klantgerichtheid in een digitale wereld. Hij is een populaire spreker in binnen- & buitenland. Steven is tevens ondernemer. Hij is partner van consultancybedrijf Nexxworks, co-founder van Zembro en van het contentcreatiebureau Snackbytes.


Steven Van Belleghem is an expert in customer focus in a digital world. He is a popular speaker at home and abroad. In his keynote presentations, Steven takes his audience on a journey to the world of modern customer relationships in a clever, enthusiastic and inspiring way. Steven is the author of various bestselling books. He became known for his first book, The Conversation Manager, which won the award for most innovative marketing book in 2010. His book 'When Digital Becomes Human' received the award of 'Best Marketing Book of 2015'. Steven is also an entrepreneur. He is a partner in consultancy firm Nexxworks, a co-founder of Zembro (a wearable start-up)and the co-founder of content creation company Snackbytes. He spent the first 12 years of his career as a consultant and managing partner of the innovative market research company InSites Consulting. During that time, the company grew from 8 to 130 staff with offices in 5 countries. Steven is also a part-time marketing professor at Vlerick Business School.

www.stevenvanbelleghem.com

Technische info

EAN
9789082033762
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 18cm x 25cm
Verschijningsdatum: 14/10/2014
Afwerking: Integraalband
Druk: 12
Aantal pagina's: 224
NUR Omschrijving: Management algemeen, Marketing
Uitgever: LannooCampus