Thinking in new boxes

Een nieuw paradigma voor creativiteit
Out of the box denken is niet genoeg
Over het boek

Wanneer je je organisatie wilt laten groeien, dan is verdergaan op de ingeslagen weg niet de juiste strategie. In een tijd van steeds snellere verandering is het essentieel om voortdurend een stap voor te blijven.

Out of the box denken is niet genoeg. Je zult in nieuwe boxes moeten gaan denken.

De internationale bestseller Thinking in new boxes werpt een nieuw licht op creativiteit, gevat in vijf basisprincipes: daag gangbare perspectieven uit, onderzoek wat mogelijk is, bedenk veel nieuwe en spannende ideeën, evalueer en selecteer de ideeën die tot doorbraken zullen leiden, en blijf meedogenloos kritisch.
Thinking in new boxes is een innovatief boek dat je helpt om zekerheden voortdurend in twijfel te trekken, en net daardoor succesvol te zijn.

Luc de Brabandere is burgerlijk ingenieur en filosoof. Hij is senior advisor en fellow van The Boston Consulting Group en doceert aan Louvain School of Management. Daarnaast is hij columnist voor verschillende Franse en Belgische kranten.

over : 

Alan Iny studeerde wiskunde en management en behaalde een MBA aan Columbia Business School. Hij is senior specialist creativiteit en scenario's bij de Boston Consulting Group.

Technische info

EAN
9789082033731
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 18cm x 25cm
Verschijningsdatum: 13/05/2014
Afwerking: Paperback
Druk: 1
Aantal pagina's: 312
NUR Omschrijving: Management algemeen
Uitgever: LannooCampus