The Spirit of the Valley

Extreme inspiratie uit het nieuwe wilde Westen
Roadtrip van drie gerenommeerde experten-ondernemers door het belangrijkste innovatiecentrum van de wereld
Over het boek

Waarom is de Valley net zo anders? Hoe is het gebied zo belangrijk kunnen worden? Wat voor vernieuwingen houdt het nog in petto? Maar vooral: wat kunnen jonge ondernemers leren van de Valley?

Like kids in a candy store. Zo voelden Peter Hinssen, Steven Van Belleghem en Harry Demey zich wanneer ze samen met zeventien andere succesvolle CEO's een week lang door de mythische en ongrijpbare Silicon Valley rondtoerden. Dit boek probeert die Valleycultuur te vatten.

Vanuit interviews met de nieuwe generatie van wonderboys en -girls, maar ook via bedrijfsbezoeken bij Google, Tesla, Apple of SpaceX, gaan de CEO's op zoek naar wat de radicale vernieuwers uit Silicon Valley de wereld en onze ondernemers te bieden hebben.

The Spirit of the Valley biedt een venster op een unieke cultuur. Eén die de wereld wil veranderen, de toekomst wil smeden en het leven wil hertekenen - maar die je bovenal wil uitnodigen om hetzelfde te proberen.

Peter Hinssen is een veelgevraagd keynotespeaker op internationale IT- en businessconferenties. Op 15 jaar tijd richtte hij 5 bedrijven op, waarvan nexxworks het meest recente is.
Peter is docent aan verschillende internationale businessscholen (London Business School, Stockholm School of Economics en de Paul Merage School of Business van UC Irvine).
Hij maakt als expert deel uit van 'Digital Minds for Belgium', een initiatief van minister van Digitale Agenda Alexander De Croo.

Steven Van Belleghem is een expert in klantgerichtheid in een digitale wereld. Hij is een populaire spreker in binnen- & buitenland. Steven is tevens ondernemer. Hij is partner van consultancybedrijf Nexxworks, co-founder van Zembro en van het contentcreatiebureau Snackbytes.

www.stevenvanbelleghem.com

over : 

Harry Demey groeide op in een arbeidersgezin op 't Kiel en is autodidact. Hij is CEO van het reclamebureau LDV United. Hij stond mee aan de wieg van de campagne 't Stad is van iedereen en had goesting om dat verhaal in een boek neer te schrijven. 

Technische info

EAN
9789401426558
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 18cm x 25cm
Verschijningsdatum: 22/09/2015
Afwerking: Integraalband
Druk: 1
Aantal pagina's: 192
NUR Omschrijving: Marketing
Uitgever: LannooCampus