Social Media smaakmakers

Hapklare succesrecepten voor uw bedrijf
Over het boek

Sociale media zijn niet meer weg te denken uit onze samenleving. We facebooken, tweeten en instagrammen erop los. Toekomstgerichte ondernemers benutten maar beter de kracht van die digitale netwerken. Let wel: het volstaat niet om geld te investeren, je hele bedrijfsstructuur en je volledige team moeten het SoLoMo-tijdperk (Sociaal, Lokaal, Mobiel) in.

Met prikkelende voorbeelden toont Social media smaakmakers hoe drastisch onze communicatie door sociale media veranderd is. Als je als merk je doelpubliek wilt blijven bereiken en je gewenste return on investment wilt halen, moet je snel je communicatiegedrag durven herzien. Dit boek reikt je de basics aan om daarin de eerste stappen succesvol te zetten.

Dit boek combineert het beste van twee werelden: het legt uit hoe je als bedrijf een doordacht socialmediabeleid opzet met strategieën, tips en een stappenplan waarvan je weet dat ze, zoals het juiste gerecht, potentiële klanten zullen doen watertanden.

Nico Tempelaere verkende alle hoeken van het sociale en traditionele medialandschap. Eerst als journalist, daarna als communicatie-, pers- en marketingverantwoordelijke bij persagentschappen en bedrijven. Momenteel is hij co-CEO bij het socialmediabureau JUSt. Agency, dat strategisch en uitvoerend werk levert voor tal van bekende merken (zoals Proximus en Unilever).

Technische info

EAN
9789401444545
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 18cm x 24cm
Verschijningsdatum: 03/10/2017
Afwerking: Paperback
Druk: 1
Aantal pagina's: 110
NUR Omschrijving: Marketing
Uitgever: LannooCampus