Onderneemster zkt sterk merk

Branding en communicatie waarmee je het verschil maakt
Uit het hokje gelicht: branding en communicatie voor vrouwelijke ondernemers
Over het boek

Hoe word je gekend waarvoor je écht gekend wil zijn?
Wat bied je aan en voor wie werk je (niet)?
Welke valkuilen moet je vermijden?

Onderneemster zkt sterk merk laat je als vrouwelijke ondernemer groeien in elke fase van je ondernemerschap. Dit is een boek voor enthousiaste starters, maar ook voor gevestigde onderneemsters die zich willen heroriënteren of hun business willen verdiepen. Het is bruikbaar voor elk type onderneming: van lokale eenmanszaak, detailhandel en vrije beroeper tot kmo of mkb.

In negen stappen ontdek je hoe je uitgroeit tot een sterk merk door te ondernemen met een duidelijke focus, krachtige communicatie, doordachte strategie en vooral ook veel plezier.

Vrouwelijke ondernemers met een sterk merk illustreren elke stap en geven concrete voorbeelden van hun aanpak en strategie. Enkele mannelijke ondernemers werpen een kritische blik op het thema van het boek: wat kunnen zij leren van de aanpak van hun vrouwelijke collega's ... en is er echt wel een verschil?

Katlijn Voordeckers is bestuurder van OpmerKelijk, een Branding & Communication Agency en Academy gespecialiseerd in advies en opleidingen over strategische branding, communicatie en klantbeleving.

over : 

Sara Reymen is zaakvoerder van Tekstueel, een copywritingbureau met een schrijversteam dat commerciële en zakelijke teksten schrijft voor zelfstandige ondernemers, kmo's en organisaties.

Technische info

EAN
9789401418874
Beschikbaar: Tijdelijk uit voorraad
Formaat: 17cm x 24cm
Verschijningsdatum: 04/11/2014
Afwerking: Paperback
Druk: 1
Aantal pagina's: 256
NUR Omschrijving: Management algemeen
Uitgever: LannooCampus