The network always wins

Hoe overleven in een onzeker tijdperk
Wat als markten sneller veranderen dan bedrijven?
Over het boek

Dit is een boek over snelheid, consumenten en organisaties. Een survivalgids voor wie de toekomst in handen wil nemen.

In het huidige digitale tijdperk zijn de traditionele bedrijfsmodellen immers steeds minder relevant. De tijd van fluïde organisaties en de 'network native' is aangebroken.

The Network Always Wins toont aan hoe de kracht van het netwerk organisaties in dit nieuwe tijdperk kan maken of kraken, en hoe je die energie kan aanwenden om je organisatie wendbaar te houden. Enkel op die manier kunnen bedrijven een rol blijven spelen in een onzekere toekomst. Want het netwerk is overal, en zal altijd winnen.

Dit boek biedt een origineel en radicaal vernieuwend venster op de moderne organisatie aan de hand van verrassende inzichten uit management, astrofysica, wiskunde en moderne geschiedenis. Het is even leerzaam als aangenaam om te lezen.

Peter Hinssen is een veelgevraagd keynotespeaker op internationale IT- en businessconferenties. Op 15 jaar tijd richtte hij 5 bedrijven op, waarvan nexxworks het meest recente is.
Peter is docent aan verschillende internationale businessscholen (London Business School, Stockholm School of Economics en de Paul Merage School of Business van UC Irvine).
Hij maakt als expert deel uit van 'Digital Minds for Belgium', een initiatief van minister van Digitale Agenda Alexander De Croo.

Technische info

EAN
9789401427258
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 18cm x 25cm
Verschijningsdatum: 01/09/2015
Afwerking: Integraalband
Druk: 3
Aantal pagina's: 232
NUR Omschrijving: Marketing
Uitgever: LannooCampus