Met woorden verleiden

Schrijftips voor uw presentaties, mailings & andere wervende teksten
Volledig herziene editie van de copywriting-bijbel
Over het boek

Hoe stopt u kracht in uw wervende teksten?
Hoe zorgt u voor positieve aandacht?
Hoe motiveert u uw lezer om te doen wat u vraagt?
In Met woorden verleiden geeft Mark Van Bogaert (winnaar Gouden Veer 2014 voor de beste Verkoopbrief) u een hoogst persoonlijke inkijk in de interne keuken van de copywriter.
Ontdek de direct bruikbare schrijftips in zijn typisch zwierige en humoristische stijl. Schrijftips die u extra aandacht en extra respons garanderen. De verrassende tests in het boek bewijzen dat de tips werken voor mailings, advertenties,
onlineteksten. Maar de dialoogmethode versterkt ook andere soorten teksten: van persbericht over PowerPointpresentatie tot zelfs het verslag van uw vergadering of uw bedrijfsblad.

Mark Van Bogaert studeerde moraalfilosofie en communicatiewetenschap. Hij is zelfstandig tekstschrijver en schrijftrainer. Voor bedrijven en socialprofitorganisaties maakt hij teksten voor (e-)mailings, magazines en websites. Al jaren doet hij tests met verschillende tekstversies om te onderzoeken wat de meeste respons oplevert. Hij won de prestigieuze Gouden Veer, de tweejaarlijkse bekroning voor de beste verkoopbrief, en een boekenkast vol andere prijzen.

Technische info

EAN
9789401410632
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 17cm x 24cm
Verschijningsdatum: 25/06/2013
Afwerking: Paperback met flappen
Druk: 8
Aantal pagina's: 264
NUR Omschrijving: Marketing
Uitgever: LannooCampus