Marketing voor de mad men van morgen

Sterke merken in een wereld van algoritmes
Kraak de code van marketing in het post-digitale tijdperk
Over het boek

Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?
Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig?
Wat kan het TapForward-model voor jouw merk betekenen?

Marketing in de digitale wereld van vandaag heeft marketeers voor een forse uitdaging gezet. Door de steeds groeiende berg aan data, de invasie van algoritmes en een consument die liever ontsnapt aan reclame, verliezen reclamecampagnes steeds meer hun effect.

Maar de oorzaak ligt vooral bij onszelf als marketeer. In plaats van de sector proberen te heruitvinden, moeten we onze aanpak aanpassen aan de veranderingen in de digitale wereld. Het TapForward-communicatiemodel is daarbij een stap in de juiste richting: mensen die zich actief achter het merk scharen en dat ook zo uiten op de sociale media, levert sterk resultaat op.

Aan de hand van veertig succescampagnes, bouwt dit boek een nieuw model uit dat de uitdagingen van reclame in de 21ste eeuw aanpakt. Zo krijgt innovatieve marketing van morgen de nodige roots om merken sterker te maken en de verkoopcijfers de hoogte in te jagen.

Wim Vermeulen is Directeur Strategie en Innovatie bij Dentsu Aegis Network. Hij is een veelgevraagd spreker en geeft regelmatig gastcolleges aan Solvay Business School.


Wim Vermeulen is Director of Strategy and Innovation at Dentsu Aegis Network and Managing Director of Dentsu Consulting. He is a highly sought-after speaker and is visiting professor at Solvay Business School.

Technische info

EAN
9789401447218
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 17cm x 24cm
Verschijningsdatum: 16/02/2018
Afwerking: Paperback
Druk: 2
Aantal pagina's: 200
NUR Omschrijving: Marketing
Uitgever: LannooCampus