Marketing

De nieuwe principes
Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing
Hiernaast kunt u, na registratie als docent, gratis een powerpointpresentatie downloaden.
Over het boek

Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen.

In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie.

Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden.

Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie. Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken ‘De conversation manager’ en ‘De conversation company’.


Steven Van Belleghem is een expert in klantgerichtheid in een digitale wereld. Hij is een populaire spreker in binnen- & buitenland. Steven is tevens ondernemer. Hij is partner van consultancybedrijf Nexxworks, co-founder van Zembro en van het contentcreatiebureau Snackbytes.


Steven Van Belleghem is an expert in customer focus in a digital world. He is a popular speaker at home and abroad. In his keynote presentations, Steven takes his audience on a journey to the world of modern customer relationships in a clever, enthusiastic and inspiring way. Steven is the author of various bestselling books. He became known for his first book, The Conversation Manager, which won the award for most innovative marketing book in 2010. His book 'When Digital Becomes Human' received the award of 'Best Marketing Book of 2015'. Steven is also an entrepreneur. He is a partner in consultancy firm Nexxworks, a co-founder of Zembro (a wearable start-up)and the co-founder of content creation company Snackbytes. He spent the first 12 years of his career as a consultant and managing partner of the innovative market research company InSites Consulting. During that time, the company grew from 8 to 130 staff with offices in 5 countries. Steven is also a part-time marketing professor at Vlerick Business School.

www.stevenvanbelleghem.com

Technische info

EAN
9789082033724
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 18cm x 25cm
Verschijningsdatum: 01/04/2014
Afwerking: Integraalband
Druk: 7
Aantal pagina's: 324
NUR Omschrijving: Marketing
Uitgever: LannooCampus
Registreer als docent om toegang te krijgen tot deze downloads.