Marketing

De nieuwe principes
Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing
Hiernaast kunt u, na registratie als docent, gratis een powerpointpresentatie downloaden.
Over het boek

Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen.

In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie.

Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden.

Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie. Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken ‘De conversation manager’ en ‘De conversation company’.


Steven Van Belleghem is een internationaal keynotespreker. Hij is part-time marketingprofessor aan Vlerick Business School en gastdocent aan London Business School. Steven is ook ondernemer: hij is partner van inspiratiebedrijf nexxworks en co-founder van contentcreatiebureau Snackbytes. Hij is bestuurder bij Plan International België.


Steven Van Belleghem is an international keynote speaker. He is a part-time marketing professor at the Vlerick Business School and a guest lecturer at the London Business School. In addition, he is a partner at the nexxworks inspiration company and co-founder of the Snackbytes content creation bureau. He is also a director of Plan International Belgium.

www.stevenvanbelleghem.com

Registreer als docent om toegang te krijgen tot deze downloads.

Technische info

EAN
9789082033724
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 18cm x 25cm
Verschijningsdatum: 01/04/2014
Afwerking: Integraalband
Druk: 7
Aantal pagina's: 324
NUR Omschrijving: Marketing
Uitgever: LannooCampus