Handboek Marketing

Go with the flow
Over het boek

Hoe zorg je voor tevreden klanten?
Hoe bind je klanten aan jouw merk?
Welke rol speelt het digitale kanaal in het aankoopproces?

Door de steeds snellere technologische ontwikkelingen in onze maatschappij is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan ooit geworden. Die 'flowing consumer' drijft door de markt, op zoek naar wat hij kan vertrouwen, zowel fysiek als digitaal.

Dit boek stelt een nieuw marketingmodel voor dat het hoofd biedt aan dat veranderende consumentengedrag. Het model zet voluit in op drie marketingdisciplines – content, conversatie en conversie - die je op een heldere manier laten nadenken over de uitdagingen voor marketeers van morgen.

Marketing. Go with the flow is hét basisboek voor studenten en iedereen in de b2b-, b2c- en non-profitsector met interesse in moderne marketing.

Ontdek de digitale extra's op www.ecampuslearn.com:

  • Gratis toegang tot het e-boek
  • Meerkeuzevragen om kennis van de stof te testen

Philip De Cleen heeft meer dan twintig jaar ervaring als lokaal en internationaal marketeer, reclameman en salesverantwoordelijke bij internationale bedrijven zoals Henkel, Lay's, Thomas Cook en Duval Guillaume. Hij doceerde aan Artevelde Hogeschool, Antwerp Management School en hij is sinds zes jaar docent marketing aan Karel de Grote Hogeschool.

Technische info

EAN
9789401441070
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 17cm x 25cm
Verschijningsdatum: 20/04/2018
Afwerking: Hardcover
Druk: 2
Aantal pagina's: 200
NUR Omschrijving: Marketing
Uitgever: LannooCampus