De Conversation Company

Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht
Doe iets met de feedback van uw klanten en geef uw bedrijf een boost
Over het boek

Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten.

Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C's - customer experience, conversatie, content en collaboratie - goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren.

Na het succes van De Conversation Manager brengt Steven Van Belleghem een verhaal over bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. In De Conversation Company ontdekt u hoe u de klant in de boardroom brengt en zijn feedback ook echt kunt gebruiken.

De Conversation Company van Steven Van Belleghem haalde zilver bij de verkiezing van het Beste Marketingboek van 2013.

Steven Van Belleghem is een expert in klantgerichtheid in een digitale wereld. Hij is een populaire spreker in binnen- & buitenland. Steven is tevens ondernemer. Hij is partner van consultancybedrijf Nexxworks, co-founder van Zembro en van het contentcreatiebureau Snackbytes.


Steven Van Belleghem is an expert in customer focus in a digital world. He is a popular speaker at home and abroad. In his keynote presentations, Steven takes his audience on a journey to the world of modern customer relationships in a clever, enthusiastic and inspiring way. Steven is the author of various bestselling books. He became known for his first book, The Conversation Manager, which won the award for most innovative marketing book in 2010. His book 'When Digital Becomes Human' received the award of 'Best Marketing Book of 2015'. Steven is also an entrepreneur. He is a partner in consultancy firm Nexxworks, a co-founder of Zembro (a wearable start-up)and the co-founder of content creation company Snackbytes. He spent the first 12 years of his career as a consultant and managing partner of the innovative market research company InSites Consulting. During that time, the company grew from 8 to 130 staff with offices in 5 countries. Steven is also a part-time marketing professor at Vlerick Business School.

www.stevenvanbelleghem.com

Technische info

EAN
9789081516334
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 18cm x 25cm
Verschijningsdatum: 14/02/2012
Afwerking: Integraalband
Druk: 11
Aantal pagina's: 252
NUR Omschrijving: Marketing
Uitgever: LannooCampus