De Conversation Company

Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht
Doe iets met de feedback van uw klanten en geef uw bedrijf een boost
Over het boek

Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten.

Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C's - customer experience, conversatie, content en collaboratie - goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren.

Na het succes van De Conversation Manager brengt Steven Van Belleghem een verhaal over bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. In De Conversation Company ontdekt u hoe u de klant in de boardroom brengt en zijn feedback ook echt kunt gebruiken.

De Conversation Company van Steven Van Belleghem haalde zilver bij de verkiezing van het Beste Marketingboek van 2013.

Steven Van Belleghem is een internationaal keynotespreker. Hij is part-time marketingprofessor aan Vlerick Business School en gastdocent aan London Business School. Steven is ook ondernemer: hij is partner van inspiratiebedrijf nexxworks en co-founder van contentcreatiebureau Snackbytes. Hij is bestuurder bij Plan International België.


Steven Van Belleghem is an international keynote speaker. He is a part-time marketing professor at the Vlerick Business School and a guest lecturer at the London Business School. In addition, he is a partner at the nexxworks inspiration company and co-founder of the Snackbytes content creation bureau. He is also a director of Plan International Belgium.

www.stevenvanbelleghem.com

Technische info

EAN
9789081516334
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 18cm x 25cm
Verschijningsdatum: 14/02/2012
Afwerking: Integraalband
Druk: 11
Aantal pagina's: 252
NUR Omschrijving: Marketing
Uitgever: LannooCampus