Customers the day after tomorrow

Hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering
Hoe je automatisering en artificiële intelligentie omzet in klantvoordelen
Over het boek

We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieën.

Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de 'Day After Tomorrow' je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je erin de meest briljante digitale ontwikkelingen met de meest unieke menselijke skills te verenigen.

Steven Van Belleghem is een expert in klantgerichtheid in een digitale wereld. Hij is een populaire spreker in binnen- & buitenland. Steven is tevens ondernemer. Hij is partner van consultancybedrijf Nexxworks, co-founder van Zembro en van het contentcreatiebureau Snackbytes.


Steven Van Belleghem is an expert in customer focus in a digital world. He is a popular speaker at home and abroad. In his keynote presentations, Steven takes his audience on a journey to the world of modern customer relationships in a clever, enthusiastic and inspiring way. Steven is the author of various bestselling books. He became known for his first book, The Conversation Manager, which won the award for most innovative marketing book in 2010. His book 'When Digital Becomes Human' received the award of 'Best Marketing Book of 2015'. Steven is also an entrepreneur. He is a partner in consultancy firm Nexxworks, a co-founder of Zembro (a wearable start-up)and the co-founder of content creation company Snackbytes. He spent the first 12 years of his career as a consultant and managing partner of the innovative market research company InSites Consulting. During that time, the company grew from 8 to 130 staff with offices in 5 countries. Steven is also a part-time marketing professor at Vlerick Business School.

www.stevenvanbelleghem.com

Technische info

EAN
9789082542240
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 25cm x 21cm
Verschijningsdatum: 17/10/2017
Afwerking: Hardcover
Druk: 3
Aantal pagina's: 264
NUR Omschrijving: Marketing
Uitgever: LannooCampus