Customers the day after tomorrow

Hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering
Hoe je automatisering en artificiële intelligentie omzet in klantvoordelen
Over het boek

We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieën.

Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de 'Day After Tomorrow' je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je erin de meest briljante digitale ontwikkelingen met de meest unieke menselijke skills te verenigen.

Steven Van Belleghem is een internationaal keynotespreker. Hij is part-time marketingprofessor aan Vlerick Business School en gastdocent aan London Business School. Steven is ook ondernemer: hij is partner van inspiratiebedrijf nexxworks en co-founder van contentcreatiebureau Snackbytes. Hij is bestuurder bij Plan International België.


Steven Van Belleghem is an international keynote speaker. He is a part-time marketing professor at the Vlerick Business School and a guest lecturer at the London Business School. In addition, he is a partner at the nexxworks inspiration company and co-founder of the Snackbytes content creation bureau. He is also a director of Plan International Belgium.

www.stevenvanbelleghem.com

Technische info

EAN
9789082542240
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 25cm x 21cm
Verschijningsdatum: 17/10/2017
Afwerking: Hardcover
Druk: 4
Aantal pagina's: 264
NUR Omschrijving: Marketing
Uitgever: LannooCampus