Content marketing

Van marketeer tot uitgever
Het inspirerende handboek voor de 21e-eeuwse marketeer
Over het boek

Consumenten zijn mondiger en kritischer geworden. Ze geloven niet meer in mooie praatjes, maar willen graag geïnformeerd worden. Sterke marketing durft die evolutie te omarmen. De 21e-eeuwse marketeer overtuigt klanten niet op een opdringerige manier, maar gaat zoals een uitgever na aan welke informatie zijn consumenten nood hebben.

Maar het succes van content marketing heeft een keerzijde. De concurrentie in de branche stijgt en je moet als marketeer met straffe inhoud voor de dag komen om je verhaal succesvol naar je publiek te communiceren.

Content marketing laat je de essentiële elementen binnen het contentmarketingproces ontdekken. Via voorbeelden, cases en praktische tips reikt het boek templates en actieplannen aan die je leren hoe je content marketing structureel kan inzetten in je organisatie.

'Doorspekt met interessante praktijkvoorbeelden. Relevant voor iedere marketeer en een absolute aanrader voor iedereen die een contentmarketingstrategie wil uitschrijven.'
Chris Van Roey, CEO UBA

'Belgische marketeers moeten meer dan ooit meedraaien in het internationale circuit. Dit boek vergroot hun kans om een plaats in het koppeloton van Europa te veroveren.'
Kurt Frenier, Vice President GM Global Marketing PepsiCo

Bart Lombaerts focust binnen content marketing op het bieden van meerwaarde. Hij is  Head of Content bij SPYKE en docent aan de Franstalige communicatiehogeschool Ihecs.

Wouter Temmerman richtte samen met Bart Lombaerts het contentproductiehuis SPYKE op. Hij is journalist in hart en nieren (o.a. voor Trends en Media Marketing) en binnen SPYKE een sterke believer van de meerwaarde van journalistiek gemaakte content voor merken.

over : 

Koen Denolf noemt zichzelf 'contentprofeet', door zijn niet aflatende inzet als schrijver, opiniemaker, spreker, lesgever en vlogger in het contentmarketingvak. Binnen zijn bureau The Fat Lady opereert hij als Content Strateeg.

Michel Libens is al zijn hele professionele leven actief op het snijpunt van marketing en uitgeven. Hij is managing partner en CEO van Propaganda, één van de Belgische marktleidende contentmarketingbureaus.

Technische info

EAN
9789401438186
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 17cm x 24cm
Verschijningsdatum: 22/11/2016
Afwerking: Paperback
Druk: 4
Aantal pagina's: 184
NUR Omschrijving: Marketing
Uitgever: LannooCampus