Contact Center Management

Van klachtendienst tot value center
Call centers, niet langer het lelijke eendje van het bedrijf
Over het boek

Hoe creëren contact centers waarde voor zowel bedrijf als klant?
Betekenen sociale media het einde van het contact center?
Hoe maken we komaf met het negatieve imago?

In België werken zo'n 100.000 mensen in een contact center. Daarmee is het belang ervan voor sales, marketing of customer service niet te negeren. Toch wil het hardnekkige cliché nog steeds dat klanten helemaal niet houden van die onpersoonlijke contact centers. Maar kloppen de stereotypes wel?

Contact Center Management gaat de strijd aan met de Calimero-reflex van de sector. Weg van holle theorie of politiek correcte slogans toont het boek hoe je met een contact center écht waarde creëert, zowel voor je klant als voor je bedrijf.

over : 

Jan Smets is director Customer Care bij bpost, waar hij onder meer leiding geeft aan drie contact centers. Daarvoor stond hij bij Belgacom tien jaar aan het hoofd van de klantendienst, dat een van de grootste contact center organisaties in België omvat. Hij is een veelgevraagd spreker en lesgever.


Jan Smets is the Director of Retail and Customer Care at bpost, where he is among other things in charge of four contact centers. Before that, he was head of the Customer Service department at Belgacom for more than ten years, where he was responsible for the operations of one of the largest contact center organizations in Belgium.

Technische info

EAN
9789401433532
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 18cm x 25cm
Verschijningsdatum: 02/02/2016
Afwerking: Paperback
Druk: 2
Aantal pagina's: 286
NUR Omschrijving: Management algemeen
Uitgever: LannooCampus