Bedrijfskunde

Klassieke en moderne visies op bedrijfsvoering onder de loep
Over het boek

Bedrijven staan in de volle belangstelling. Faillissementen, kelderende beurskoersen, toplonen en dramatische afslankingen contrasteren met de roep naar innovatie, klantgerichtheid en ondernemerschap.
Overal is er blijkbaar beter management nodig. De basisvragen rond leiderschap, ondernemerschap en bedrijfswetenschappen worden dagelijks opnieuw gesteld. Klassieke concepten houden stand, maar ook vele nieuwe begrippen kennen het daglicht. Dit boek biedt een overzicht van de meest actuele inzichten in management, leiding geven, ondernemerschap, innovatie en in de verschillende bedrijfswetenschappen.

over : 

Marc Buelens is Emeritus Professor aan Vlerick Business School. Hij schreef meer dan twintig non-fictie boeken zowel voor het brede publiek als voor managers en leidinggevenden, en verschillende fictieboeken.

Mirjam Knockaert doceert ondernemerschap, businessplanning en bedrijfskunde aan de UGent en de Universiteit van Oslo. Haar onderzoek werd gepubliceerd in vooraanstaande internationale tijdschriften over management en ondernemerschap.

Technische info

EAN
9789401408097
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 17cm x 24cm
Verschijningsdatum: 15/01/2013
Afwerking: Paperback
Druk: 8
Aantal pagina's: 304
NUR Omschrijving: Bedrijfskunde algemeen
Uitgever: LannooCampus